dimecres, 10 de setembre del 2008

Aterratge

Vaja! Per sort no és d’emergència!

El que si serà una mica per emergències es el que habitualment escriuré per aquí.

El meu nom es Nissi, i si, soc un gat com qualsevol altre (bé, jo crec que una mica millor que la resta, però com que a casa em diuen que soc un ‘callejerus silvestris’...), això si, de bona vida (amb tres anyets, només menjo, dormo i a vegades, jugo).

A veure si, a lo que anava. La meva intenció a l’aterrar per aquí, és anar-vos explicant el que habitualment fan els meus amos tant bon punt entren a la cuina (bé, només el que es pot explicar, es clar!).

Espero que us interessi. Com a mínim a mi, hi ha dies que fins i tot se’m belluguen els bigotis (i a vegades fins i tot alguna urpa)... fa tant bona olor!!! Ronyeu!!!

No se si us semblarà interessant el que uns aniré explicant, ja que els meus amos, no acostumen a passar molt de temps a la cuina, com a molt mitja horeta.

En aquestes pàgines us explicaré com fer de forma senzilla, amena i entretinguda (espero) tots aquells plats que, a partir d’ara aconsegueixin moure els meus bigotis.

Espero que us agradin.

Bon profit!!


Ronyeu


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada