dimecres, 11 de juliol del 2012

Pizzeria Da Vinci - Vitoria-Gasteiz

No pot ser!! No passa dia que aquell parell no em sorprenguin!

Pensava que els meus estimats amos ja coneixien tots els restaurants italians de Vitoria-Gasteiz (coneixen el “Ristorante L’Oliva”, el “Pizzeria Dolomiti”, el “Trattoria Da Luigi”, ...) però no, quan l’altre dia vaig escoltar: “Tinc ganes de menjar-me una bona pizza. Podríem provar el ‘Da Vinci’, no?” vaig saber d’immediat que hi havia, com a mínim, un restaurant italià que encara no havien tastat. I jo tampoc, es clar!

Està clar, no cal dir-ho, que van anar al restaurant (i que a mi em van deixar a casa també, com sempre...) i a més, sense pensar-s’ho massa. El restaurant en qüestió s’anomena “Pizzeria Da Vinci” i està situat al carrer Manuel Iradier número 48 de Vitoria-Gasteiz.

Es tracta d’un restaurant d’ambient tranquil i relaxat, amb una ambientació d’allò més aconseguida. Segons vaig poder escoltar, només d’entrar-hi, us semblarà que esteu en una autentica casa mediterrània. No us ho creieu? Doncs mireu aquestes fotos:

Detall del menjador
Detall de l'accés als banys

Bé, una vegada conegut una mica més el local, potser seria interessant començar a parlar del menjar, no? Meh, meh, meh!!

Els meus amos van tastar els següents plats:

Entrants:

“Insalata tiepida di filetto”.  Molt original. Es tracta d’una amanida tèbia amb bolets, vedella i pebrot rostit. Sorprenent!!

“Insalata di formaggio di capra”.  Una de les amanides més típiques dels meus amos. Els encanta l’amanida amb formatge de cabra!! Aquesta vegada els va agradar, tot i que no els va sorprendre tant com la que us he explicat abans.

Plats Principals:

“Pizza Da Vinci” Com el seu nom indica, és l’autèntica pizza de la casa, amb tomàquet, mozzarella, pernil ibèric, rocola i formatge parmesà. Un autèntic caprici... olorosa, gustosa, ... genial!!

“Pizza Montanara” Tomàquet, mozzarella, xampinyons i dos tipus diferents de formatge sobre una cruixent i fina massa. Als meus amos els va encantar...

Personalment crec que aquell parell van arriscar molt poc en la seva elecció, però clar, tenint en compte que la “Pizzeria Da Vinci” disposa d’un autèntic forn de llenya, ho entenc, perquè és un autèntic puntàs...

Postres:

“Tiramisú”  Els va encantar. Sense cap mena de dubte, un autèntic Tiramisú casolà, ja que segons van dir, es notava de lluny.

Segons van comentar aquells dos, tot estava de primera (les pizzes, les amanides, els postres) i a més, tot era molt saborós i ben presentat, i clar, aquest servidor vostre que tant gustosament us escriu, tancat a casa... grrr... alguna vegada vull anar amb ells a provar algun restaurant!!

I per si fos poc, el sopar els va sortir bastant baratet... més que res, perquè van poder aprofitar-se d’una magnífica oferta que té el restaurant. Que quina és l’oferta? Doncs, que els dimarts, dimecres i dijous, cobren el 50% del preu marcat a la carta per les seves pizzes. No és una oferta gens dolenta, veritat? Per uns 5 euros una pizza feta a mà i cuita en un forn de llenya... hmmm!!!

Si us he fet entrar ganes d’anar a la “Pizzeria Da Vinci”, ara mateix us deixo la seva adreça i els seu telèfon.




“Pizzeria Da Vinci”
01005 Vitoria-Gasteiz
Telèfon: 945 25 04 58

1 comentari:

  1. òndia, qui ho havia de dir, la cuina italiana a Vitoria-Gasteiz... i amb plats que fan salivar!! M'apunto la proposta, gràcies! Da Vinci, a més, és un nom fàcil de recordar, pels desmsmoriats! ...

    ResponElimina