dimarts, 14 de maig del 2013

Premis Varis

Aquesta setmana he tingut un pilot de premis / reconeixements. Tal i com diria aquell senyor tan present en els mitjans de comunicació: “M’omple d’orgull i satisfacció” meh meh meh!

Els premis que he rebut son:

  • “The versatile blog”.  Mil gracies a la Dolors Germillach de “Pecat capital” 
  •  “Liebster Award”, “One Lovely blog Award” y “Very inspiring blogger Award”. Tres mil gracies (per ser un triple premi) a la Maria Eugenia Sanz de “Las recetas fáciles de María


A que son guapos?

Bé, entre les regles del premi hi ha contestar unes preguntes (ah, sorpresa! Per vosaltres, els nominats són les mateixes), per tant, som-hi:

1.- Quin ingredient ha de portar el teu plat perfecte?
No hi ha un ingredient únic, tot depèn del plat que em preparin en cada moment.

2.- Una pel·lícula per a recordar.
M’encanta el cine, així que us en donaré dues de ben diferents per recordar: “Up” i “La lista de Schindler

3.- Cuina clàssica o creativa?
Per que cuinin els meus amos, clàssica... per degustar en un sopar, la que tingui una fusió entre ambdues.

4.- El teu millor cuiner?
A part de les mares dels meus amos? Doncs és complicat, perquè no en tinc cap de capçalera, tot i que em quedaria amb Isma Prados per la seva forma de veure i fer sentir la cuina.

5.- Un viatge pendent...
Un de transoceànic, tot i que... arribarà!!

6.- El teu ingredient fetix.
Va a temporades, tot i que no puc prescindir de l’oli.

7.- Un truco de cuina.
Tallar l’albergínia i salar-la (o bullir-la) abans de cuinar-la, estalviareu un munt d’estona i d’oli.

8.- Perquè un blog?
Per compartir coneixements entre tots.

9.- El teu llibre de capçalera.
Ara mateix, el darrer de Ken Follet (“El invierno del mundo”).

10.- La teva millor recepta.
Us ho deixo pels que heu tingut el ‘plaer’ de tastar el plats que han preparat els meus amos, meh meh meh!

11.- Qui fa de conillet d’índies per les teves receptes?
Els meus amos, ells fan com Juan Palomo... “Ells s’ho guisen, i ells s’ho mengen”, perquè a mi, ni acostar-me al menjar.

I ara us deixo els meus 11 nominats als premis “One Lovely blog Award” i “Very inspiring blogger Award”. Són:





  • Recetas de azucar y orégano 
  • Las tradiciones de mi famiglia
  • La cuina de l'Olga
  • Manetes Bones
  • Recetas de la abuela Luisa
  • Mis Recetas
  • La comida de la finca
  • Icocina y punto
  • La cuina d'una aprenent
  • La cocina de la abuela
  • Y con tu pan te lo comas
  • 3 comentaris:

    1. Hola! Moltes felicitats pels premis!!! I m'he donat compte que has pensat amb mi en concedir-me'n també!!! jejejj Moltissimes gràcies, m'ha agradat molt! petons

      ResponElimina
    2. Ei! Enhorabona per tots aquests premis! M'he donat una volta pel teu blog i te'ls mereixes!

      Un petonet molt fort desde Lo Cupcake.

      Besitos

      ResponElimina
    3. Moltes felicitats pels premis que has rebut i moltes gràcies per condecir-me un a mi!!!
      Petons,
      Olga

      ResponElimina